2011-12-29
 21:04:58

Julen

Vi firade julen i Gemla hos min syster och alla kusiner.
Vi åt underbart god julmat och efter maten busade vi och lekte,en kort stund senare knackade det på dörren och tomten kom.
Vilket liv det blev på barnen när dom fick syn på tomten ojojoj.
Alla barnen hjälpte tomten att läsa på paketen och dela ut dom i raketfart.
Jag och syster skratta så vi tjöt,det va en otroligt rolig syn att se Håkan (systers man) som tomte.
Så skulle tomten dela ut en klapp åt syster och hon fick inte bara en julklapp utan en kyss också, kort efter kommer hennes äldsta dotter och särger "Mamma, kysste du tomten?!" Än en gång vek vi oss av skratt.
Barnen öppnade sina klappar och det va inga små berg med klappar dom fick.
Loppan fick en docka som kan gå och krypa,en dockgunga,pussel och handuk med monster high,ett Nintendo 3ds med super mario till och det kan jag säga att det är ju topp favoriten,smycken,topp model böker och en massa massa mer.
Det är ju helt galet va med saker barnen får vid jul, nästa år blir det ingen jul,jag har bestämt att vi ska åka utomlands istället och njuta sol och värme,skappa nya underbara minnen.



Tomten och Loppan :)



Favorit julklappen :)



Loppan myser med minsta kusinen och läser saga :)

Jag skulle kunna lägga ut så mycket mer bilder och skriva hur mycket som helst men nu orkar jag inte mer.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med popcorn och flm.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: