2011-02-20
 15:18:57

Måste sätta stopp...

Jag bara måste sätta stopp någonstans.
Man kan inte få behandla oss hur som helst.
Det finns gränser och när man klivit över den gränsen så att det börjar bli riktigt farligt då är det illa.
Då måste man sätta ett stort STOPP, då måste personen inse att det är hjälp den måste söka!!!
Det finns inga bortförklaringar i världen som kan försvara det du gjort mot oss.
Inget kan få det att bli bra.

Jag kommer aldrig i mitt liv låta dig komma in eller komma förnära oss igen.
Jag litar inte en sekund på dig eller det du säger för det har bevisats flera gånger att det du säger inte betyder något alls.
Jag vill inte ha dina tomma ord.
Mitt nej står fast.

Jag kan inte låta folk få göra oss illa mer eller behandla oss som en påse skit.
Det är bra nu.
Du kan få prata och förklara i en evighet om du vill men, det förändrar inte läget som det är för oss nu och det vi fått gå igenom.
Skadan är redan skedd.
Du kan inte laga den eller ta bort smärtan den gett.

Det är ett stort STOPP och ett stort NEJ som äger den här saken!


Thats it.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: