2011-01-02
 22:56:05

-2011-

Julen har varit underbar.

Loppan fick så galet mycket julklappar...(undrar om någon är bortskämd?) hihi
Hon fick skridskor och hjälm,en hund som kan det mesta,ett nytt barbiehus och sjukt mycket mer :P
Hon är iallafall helnöjd med sina julklappar och det är det som räknas.

Imellandagarna va vi i Enköping på besök i 2 dagar.
Loppan träffade sin farmor, farmors mor och sin faster och självklart vår underbart goa Sune.
Hn träffade även farfar.

Vi träffade Sara,Denise och Ullis och lillla Nellie :)
Vi gick till pappas grav innan vi begav oss hem också.
Loppan fixade och donade på pappas grav och la dit en blomma och en sten där det stod (Tänker på dig)
Det skar riktigt i hjärtat att se henne inte bli riktigt nöjd med städandet och hur hon fick den där minen av smärta i ansiktet :(
Vi saknar honom verkligen :(

När vi kom hem va det ju Nyår dagen efter.
Jag kännde mig inte kry alls men vi fick det mysigt iallafall.
Vi tillbringade nyår hemma med en massa godis och film.
Vi åt god mat och spelade spel och tittade på film.
När tolvslaget va nära gjorde vi iårdning glasen med socker runt kanten och så korkade vi upp vår läskebubbel :P
Sen tittade vi på alla underbara färger på himmlen och bara njöt :)
Sen somnade vi gott allihopa.

Ja nu sitter vi här...2011 jag hoppas att det här året blir ett bra år.
Förra året va det en hel del mindre roliga saker som hände...så jag hoppas att det här året har mycket kul att ge :)

Nä nu ska jag mya ner mig i soffan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: