2011-07-31
 22:49:07

En mysig helg.

I helgen har vi haft besök av Hans och Linda och lille Aaron.
Gud va han är söt alltså...man blir ju så bebis sugen när man gosar med han.
Det va iallafall väldigt trevligt och vi grilla och tittade på film och umgicks.
Jag gillar verkligen at umgås med dom.
Loppan har lekt med sina kusiner Hampus och Hanna och dom har haft riktigt kul i poolen och i loppans lektält.
Dom sprang som skott mellan poolen,studsmattan och tältet.
Det är verkligen kul att se att dom trivs så bra ihop, det tjatas varje dag om att leka med Hanna :)

Jag har köptnya gardiner till vardagsrummet och det blev helt underbart fint...om man ortser från fondväggen som ska göras om :P
Men först på listan ligger vårt sovrum och allrummet.

Jag har kört en massa bil som vanligt :) det går riktigt bra och jag börjar få kläm på det mesta nu.
Jag köpte även 3 pocket böker när vi va och handla.

2 av dom har jag blivit tippsad om av min vän Ullis.

Den första heter TRASIG och är grym men väldigt välskriven så man fastnar lätt med den.
Men det gör så ont i hela mig när jagläser om hennes liv.
Jag känner ju ofta igen mig i känslor och tankar och händelser.
Det blir som en bearbetning att läsa dessa böker.



Jag rekomenderar den verkligen.

Bok nummer 2 heter HUR KUNDE HON?  den har jag inte hunnit med såklart men den är i samma schanger.



Den 3:e boken är CARRIE och det är boken om Carrie från Sex and the city och hennes liv innan hon flytta till NY.



Så har jag beställt filmen Sex and the city 2 så nu är det bara första filmen som saknas sen har jag hela kompletta samligen :)
Fulkomlit älskar den!

Jag hitta även en massa Barbe kläder och prylar billig som bara den, så jag köpte lite till loppans födelsedag fast det är långt dit. Så fick hon en ny Barbie som hon länge önskat sig för den va läskigt billig nu.

Det är väl det jag har gjort i helgen.

Vad har ni gjort?

Hoppas ni fatta intresse för någon av bok tipsen :)


angelica

Låter som en jätte mysig helg sis, själv så har jag jobbat hela helgen och är nu helt slut och ledig idag men imorgon är det jobb igen ju.

jag vill gärna låna dom två första böckerna sen när du läst ut dom.

love u min sis



PUBLICERAT: 2011-08-01, 09:15:19 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: