2011-07-28
 21:00:25

Fönsterputs och solning.

Jag har putsat fönster som aldrig förr.
Jag har varit tvungen att använda en stege för annars når jag inte upp :P fönstrena sitter väldigt högt upp på det lilla gröna huset.
Det va ju inte det lättaste men gudars va bra det blev och äntligen kan man se ut och va dom glänser :)
Helt galet men jag putsade fönstrena i bikini ändast hahahaha det va fruktansvärt varmt ändå.
Nu har jag fått fler blåsor i händerna me :/
Det känns iallafall väldigt bra att det nu är gjort.


I morgon blir det städning inne i huset och en hel del ska göras ute med.

1. Städa inne.
2. Klippa häcken.
3. Göra rent i dammen.
4. Skura av utemöblerna + Grillen ska rengöras.
5. Gräset ska klippas.
6. Tvätta.
7. Bilen ska tvättas och städas invändigt.
8. Kratta ur i rabatterna
Det är säkert mer än det men i morgon får jag hjälp av min älskling.
Jag hade inte fixat att göra allt det i morgon helt ensam.
Jag är ju fortfarande genomförkyld och feber till och från men det är så mycket som ska göras här hemma i det lilla huset.




Så här känner jag mig lite hahahaha men jag väljer ju att göra det istället för att ligga stilla i soffan och sova bort både dagar och förkylning.
Det känns bättre att göra något än att bara låta tiden försvinna på inget alls...fast jag mår skit och bara vill ligga ner.
Jaja jag kanske skrämmer bort förkylningen med allt städande :D

Jag har faktiskt hunnit bada med loppan i poolen också och solat.
Medan jag sola så läste jag körkortsboken :P
Jag vet inte men det känns lite som att jag vägrar vila hahahaha.

Jag trivs verkligen här ute på landet, här kan jag pyssla om det som är vårt.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: