2011-07-27
 23:42:11

Trädgårdsarbete

Idag har jag med hjälp av min lilla loppa gjort rent mellan platorna och sopat gången utanför huset.
Det blev väldigt fint och tro mig det behövdes.



Loppan sopar :) hon är ju för go med sina poser :P

Sen plockade vi bort allt ogräs runt dammen och klipte bort det jätte höga gräset som växte vilt där.
Efter som man inte kommer åt med gräsklipparen där.
Jag slet så hårt med detta idag i värmen att jag fick stora blåsor i handen :/ men fint blev det banne mig :)

Före



Efter



Nu är det bara att göra rent dammen och fylla den igen och så plantera blommor.
Häcken ska klippas och så ska det planteras där med.

Så antingen blir det till att göra det i morgon eller så tvättar jag alla fönster för det är verkligen behövligt!
Jag kommer att plantera i helgen så det kommer ni få se bilder på.
Det blir nog bilder tagna i morgon med :)

Efter allt jobb idag så badade jag och loppan i hennes pool och så solade vi lite i mellan badandet.
Under solningen hann jag även läsa en del i körkortsboken.
När kärleken kom hem åkte vi och handlade mat och annat som behövdes. Sen blev det ett mål på Max.
Och jag körde väldigt bra idag tycker jag själv alltså :P

Nu ska jag gosa med min underbara i soffan.

God natt på er. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: