2011-03-22
 10:11:19

....

Ja,ni...va säger man....lämnar den biten osagd tror jag.

hmmm...har inte mycket att blogga om heller.
Tappat bloggarandan känner jag.

Jag kan tala om att jag ska bli moster igen :) min storasyster väntar sitt 4:e barn.
Det ska bli väldigt kul och jag längtar redan dock är det väldigt tidigt, så längtan blir lång :)
Grattis sis <3

Har börjat gå på ljusbehandlingar för psoreasisen.
Känns skönt då jag har fått väldigt mycket överallt...tar på en spsykiskt kan jag säga.
Jag håller mig inne i sommar eller fullt påkläd :P
ÅNGEST!!

Jag smörjer in mig 3 timmar om dagen med 3 olika salvor....inte kul men sånt som är ett måste.
Nä vill bara bli av med det :(

Loppan mår jätte bra.
Jag köpte nya skor till henne igår.
Det är ju snart vår och sommar och då behövs nya skor.
Hon fick ett par nya vanliga skor och ett par sandaler.

Så nu orkar jag inte mer...kul hihi






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: