2011-03-10
 10:24:49

That´s me....

Så nu har jag lagt ut en hel del info om mitt jag och mina problem.
Jag känner varje dag hur folk inte förstår hur jobbigt man har det och hur mycket jobb man faktiskt har fast man är sjuksriven.

Det tar på en när man känner att folk inte kan förstå hur svårt man kan ha det med dom mest simpla saker i livet.
Hur svårt det är att ta ett beslut som för dom är solklart.

Jag kämpar på med allt jag har och lite till för att nå mitt mål till ett "Normalt" liv.

Jag önskar att folk hade med förståelse och medkänsla för andra!!
Men i dag är det så att alla är egoistiska och okänsliga.
Varför ska man bry sig om andra och andras känslor?

Dom människorna raderar jag ur mitt liv...jag orkar inte ta deras skit.
Jag har tagit mycket i mitt liv och jag behöver inte såras eller svikas mer.

Så gott folk hoppas ni lär er något utav detta och att ni kanske kan få mer insikt och förståelse.

Bara för att skadan inte syns så kan den ändå finnas där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: