2011-09-24
 11:39:31

Dåligt med bloggandet

Ja det är inte mycket som händer i bloggen just nu.
Det har inte hänt mycket här ändå så det finns inte mycket att skriva om.

På måndag är det min första körlektion och det blir en dubbel...jag är så galet nervös alltså.
Så har loppan skolfoto på måndag :) roooligt.

Idag ska jag tapetsera sovrummet och sen är det klart och då är det dags att ta tag i hallen/allrummet.
Loppan fyller ju år om några veckor och det är dags att införskaffa presenter och annat inför kalaset.
Det ska bakas och skickas inbjudningar.
Så fram över blir det mycket att stå i.
Tänk att min tjej ska fylla 7år...ojojoj va fort det går alltså.
Det är verkligen roligt med alla framsteg och en första klassare hemma :)

Nu ska jag få något gjort i dag.


Lina Blinke

Hoppas körlektionen gick bra! :)



PUBLICERAT: 2011-10-04, 23:01:06 | URL: http://linasvardag.blogg.se/
angelica

Hej sis!!!!! ja allt är klart nu ju både bröstpump och amningsinlägg. :-)

men än är jag inte redo för att bli 4barns morsa, så hon får gott vänta lite lite till!!!



kram



PUBLICERAT: 2011-10-05, 19:41:43 | URL: http://ikamedtre.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: